onsdag den 20. marts 2013

Dotty Dolly ...

Det gensplejsede får Dolly skabte for år tilbage megen ravage ...om disse får kommer til at skabe lige så meget ravage er nok temmelig tvivlsomt.
De små gule dunede påskekyllinger og de farvestrålende plasticpåskeæg hitter altså ikke mere....Mit forhold til påskepynt er også sådan lidt ambivalent...Noget påskepynt er tudegrimt og kommer ikke inden for mine døre...andet er grimt på den funky og kitchede måde...Denne her hører helt klart til i den sidstnævnte kategori.
Men lidt pynt og tant og fjas skal der jo til, så jeg forsøger mig med genbrugs-splejsning af fåreracer...både dem med dotter og dem med bogstaver...
Jeg har smidt skabelonen til fårene her...hvis du selv skulle have lyst til at "klippe får" :-)
Du skal klippe to kroppe og fire ben og et hoved. Benene limes mellem kroppene og hovedet placeres fortil...Jeg har limet snoren imelem kroppene men der kan selvfølgelig også prikkes et hul i den øverste del af fårekroppen og efterfølgende sættes en tråd eller snor i...God fornøjelse!
Glædelig onsdag til dig...

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. MollyMy: Tak...lidt minimalistisk i det men alligevel med en smule pjank!

      Slet
  2. Svar
    1. ea-o: Tak...nu kan de hænger her og mæhe i påsken!

      Slet
  3. Hvor er de fine... Jeg er aldeles vild med dem :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Karen Elisabeth: Tak...jeg er også selv ganske godt tilfreds med dem...

      Slet
  4. SKØNNNNNNNE - genbrug på den fede måde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lena: Tak...hvor er der dog mange muligheder ud i det der genbrug!

      Slet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥