tirsdag den 2. marts 2010

En frøskabelon til dig..Og nej, der er da ikke noget i vejen med uglen...


Nej, nej der er da ikke noget i vejen med uglen...Alligevel synes jeg det er på tide, at introducere et nyt dyr i blogland...Nemlig frøen.
Efter lidt tegnen og klippen frem og tilbage, fik jeg mig klippet frem til denne her fætter. Der var en del grinen og fnisen, fordi prototypen kom til at ligne, det, "folkene" her betegnede som en numsefrø...ved ikke lige helt hvad det gik ud på, men designet blev ændret, så "numsefrøen" kom til at se sådan her ud.
Jeg har smidt skabelonen på frøen her hvis du selv skulle få lyst til at "skifte dyr"

6 kommentarer:

  1. Hvor er den dejlig, din frø.... men øv, jeg kan ikke læse linket... det ser ud som om det fører ud i det evige internet:-)

    SvarSlet
  2. men kunne ikke lige finde ud af at få skabelonen frem

    SvarSlet
  3. Inge og Rebekka: Linket skulle være til at finde nu, ved ikke lige hvad der gik galt for computergeniet her...
    Rebekka: Klik på regular download når du kommer ind på Send Space siden og så kommer du til en side hvor der blinker en "download" pil...

    SvarSlet
  4. Jeg er da så enig med dig.. Lad os få noget fornyelse.. Svampe, Ugler og Babuskaer. Nu frøer... Det er da dejligt med nytænkning..

    Lone

    og så er den altså sød..

    SvarSlet
  5. Lone: Nemlig nytænkning, skal der til...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥