onsdag den 19. september 2012

Solsikkerig sommer...

 

Solsikken har fyldt en del i min kreative gøren og laden denne sommer. Solsikken har dannet udgangspunkt for adskillige tryk, tegninger og betonstøbning...
Undervejs i processen falder kronbladene af blomsten, men  med solsikkens kurvebund kan man stadig lave fine tryk...
  
Bagsiden af den kronbladeløse solsikke kan også bruges til tryk der ligner (fantasi)blomster...nogle synes jeg endda kan minde om franske anemoner...
 
Selv om sommeren ikke har været overvældende solrig, så har den for mit vedkommende ihvert fald været solsikkerig!
 

 
 





2 kommentarer:

  1. Jeg bliver så glad af at se dine tryk...

    SvarSlet
    Svar
    1. Dorit: Tak...jeg bliver også glad af dem...og jeg bliver også glad af at lave dem!

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥