torsdag den 20. januar 2011

Islænder # 4

Denne "islænder" har været færdig i nogen tid, og har været i brug lige så længe... Den var bare ikke blevet flashet mens den stadig var her på matriklen. Heldigvis kom den en tur hjem, sammen med dens "ejerquinde"
"Ejerquinden" ønskede sig en trøje der var lilla, med huller til tommelfingrene i ærmeribben, og så skulle den have et mønster der skulle indeholde kvindetegn. Jeg tegnede en del frem og tilbage da mønstret skulle tilrettelægges, men det endte med blot, at blive disse ret store kvindetegn...

15 kommentarer:

  1. Den er da lækker- lidt sjovt med quindetegn - skulle mene at det var mere fremme da vi var unge :)

    SvarSlet
  2. heldig ejer Q -
    elsker de sweater med rundt bærestykke :)
    kh♥

    SvarSlet
  3. Mariannel: Ja, men visse ting ser ud til at gentage sig!

    SvarSlet
  4. Marianne: Ja, jeg elsker også de runde bærestykker...og jeg elsker at strike de runde bærestykker og mønstrene...alt det ensfarvede er jeg så knap så vild med at strikke...

    SvarSlet
  5. Den er en rigtig flot trøje du har strikket og en skøn farve.Jeg har lige hentet duge til festen på lørdag og de har næsten samme farve som din trøje.
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  6. Den er da så quindelig, som den kan blive - minder mig dejligt om hønsestrikken, da jeg var yngre. Hønsestrik anno 2011 - sejt!

    SvarSlet
  7. Ulla-Bella: Tak for de pæne ord!

    SvarSlet
  8. Conny: Lilla er og bliver en fin farve...Hav en rigtig god fest ved de lilla duge!

    SvarSlet
  9. Fru Olsen: Jamen det er da også et tilrettet hønsestrik-mønster. Jeg har ikke spor i mod at hønsestrikken vender tilbage!

    SvarSlet
  10. Dejligt at drømme sig tilbage til de glade 70´ere, hvor hønsestrik var på tapetet:)
    Lækker sweater anno 2011.

    SvarSlet
  11. Eva: Ja, de var nu ikke så tossede de 70'ere der...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥