mandag den 22. februar 2010

Høretelefon-reparation...

Åh, hvor har "Projekt, reparer mine høretelefoner" været længe undervejs... De har været i stykker i umindelige tider...Det vil sige, de virkede fint på lydsiden, men stoffet var i stykker og skumindlægget var smuldret væk... I weekenden kom den ene yndlingsdatter hjem for at lære at hækle... Så var det lige pludselig indlysende, hvordan hørebøfferne kunne repareres, nemlig med et par lag, passende tilklippede, skumklude, og et hæklet "betræk"... Så nu er det igen muligt, at høre musik, uden at få "gnavesår" på ørerne...


4 kommentarer:

  1. Conny: Jeg skulle have gjort det for længe siden, men nu er det gjort og det er bår dejli...

    SvarSlet
  2. altså Kirsten...det var sgu smart...og faktisk kan jeg bedre lide dem end sådan noget mørkt skom...meget flotte og originale...

    SvarSlet
  3. Anita: Ved du hvad, faktisk synes jeg de er bedre nu, end da det originale stof sad på...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥